Aston Health бағасын зерттеу

23.07.2024

Фармацевтика саласындағы дұрыс баға дәрі-дәрмектің емдік құндылығын ақшалай түрде көрсетеді. Фармацевтикалық өнімдерге бағаның қалыптасуы өндірушінің өзіндік құны мен маржасына ғана емес, сонымен қатар мемлекеттік реттеу, емдеу құны, бәсекелестердің болуы, сапа талаптары, клиникалық тиімділік, әлеуметтік сұраныс және патенттік қорғау сияқты көптеген басқа факторларға байланысты. Бағаның қалыптасуы монополияға қарсы органдар тарапынан тексеруді қоса алғанда, бірнеше кезеңнен өтеді.

Фармацевтикалық компаниялар көбінесе мемлекет үшін қолайлы жеткізуші болу үшін стратегиялық маңызды дәрілік заттар тізімінен дәрілік заттардың құнын төмендетуге тырысады. Бұл тізімде жоқ түпнұсқа, патенттелген дәрі-дәрмектер үшін өндірушілер бағаны еркін белгілей алады. Патент мерзімі аяқталғаннан кейін бәсекелестік шарттары қатаңдатылады және салыстырмалы нарықтық және орташа өлшенген бағаларды бақылау қажеттілігі туындайды. Осылайша, препараттың өмірлік циклінің әр кезеңінде нюанстарды білу және препараттың сипаттамалары мен нарықтық жағдайға негізделген маркетингтік стратегияны құру маңызды.

Aston Health командасы жүргізетін баға талдауы бірнеше негізгі параметрлерді бағалауға негізделген:

  • препараттың көрсеткіштері (нозология түрі, пациенттердің жасы және т. б.)
  • пациенттердің ықтимал популяциясы
  • қосымша терапевтік пайда
  • бәсекеге қабілетті орта
  • өнімнің өзіндік құны
  • өнім шығындары
  • өнімнің өмірлік циклі

Бұл тәсіл жаңа препаратты немесе оның формасын нарыққа шығарған кезде де (бұл P&L есептеу негізі болып табылады) және жаңа көрсеткішті тіркеу кезінде немесе жаңа бәсекелестер пайда болған жағдайда маркетингтік стратегияны түзету кезінде де өзекті.

Aston Health баға зерттеулері аясында шешетін міндеттер:

  1. Өнім бағасын және бәсекелестердің бағасын, оның ішінде өңірлер бойынша салыстыру арқылы бәсекеге қабілетті бағаны айқындау.
  2. Өнімнің баға икемділігін бағалау.
  3. Сатып алу процесіне әсер ететін негізгі тұлғаларды анықтау.
  4. Өз өнімі мен бәсекелестердің өнімдері үшін белгіленген бағамен сатып алу көлемін талдау.
  5. Ағымдағы баға негізінде сату тактикасын қалыптастыру.

Aston Health өз клиенттері үшін жүргізетін баға икемділігін талдау бағаға байланысты және препаратты таңдауға әсер ететін әртүрлі факторларды жан-жақты зерттеуді қамтиды.

Талдау барысында біз жоспарланған бөлшек сауда көлемінен ауытқу себептерін анықтаймыз, бағаның стратегиялық диапазонын анықтаймыз, қолданыстағы баға стратегиясын түзету үшін негіздеме береміз және тағы басқалар.

Егжей-тегжейлі ақпарат пен инсайттарды алу үшін біз негізгі сарапшылармен (сатып алушылармен, дәрі-дәрмектерді тағайындауға жауапты тұтынушылармен) терең сұхбаттарды, күнделік зерттеулерді және пайдаланушылардың сегментациясының бөлігі ретінде сандық сауалнамаларды қамтуы мүмкін жан-жақты зерттеулер жүргіземіз.

Біз жұмыста қолданатын бағаны талдау әдістері: conjoint талдауы, баға сезімталдығын талдау, баға сатысы және басқа тәсілдер.

Қорытынды есепте фармацевтикалық компания ағымдағы баға белгілеу туралы нақты деректерді, баға реакциясының болжамдарын және баға мен маркетинг стратегиясын түзету бойынша ұсыныстарды алады. 

Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру мәселелері бойынша маркетинг бөлімінің басшысы Ольга Лунёваға хабарласыңыз o.lunyova@aston-health.com

Присоединяйтесь к нам на Telegram, YoutubeVkЯндекс Дзен, Instagram

Анастасия Жигалкина

Анастасия Жигалкина

ведущий менеджер по маркетинговым коммуникациям